4 de setembre del 2014

Nou disc: M'ajudeu a fer-ho diferent?


A veure, com ho dic això...

La qüestió és que l'única cosa que tenia clara per aquest disc, abans de posar-me a fer-lo, era que tenia ganes de treure'l pel meu compte, sense editorial, sense discogràfica, sense intermediaris legals ni contractes i que a sobre tenia ganes d'acabar-lo a mà, còpia per còpia, amb cartró, tampons, etc. Fer un disc pensant única i exclusivament en la música i en els concerts. Potser és un suïcidi comercial, segurament, però em venia molt de gust, no sé.


La cosa és que ara que ha arribat el moment i he de decidir com ho faig realment per treure'l a mitjans d'octubre, veig que hi ha un problema. El problema bàsicament és que m'ho vull fer pel meu compte sense lligar-me, però ni sóc fill de ningú, ni tinc un 3% en adjudicacions d'obra pública, ni tinc cap herència a Andorra des de fa 30 anys i ni tan sols sóc gendre del rei. I com que aquest cop no només he de pagar la gravació i el màstering sinó que també el material de les còpies per fer la fabricació, els vinils, la promoció i tot el procés en general, la cosa se'm fa directament inabastable. I a sobre no va massa amb mi la cosa aquesta de fer un Verkami i dir que per 15€ tens el disc, però que per 25€ hi sumo un regal, per 40€ un regal i tres amics i per 300€ vinc a casa teva i et frego els plats, o sigui que llavors només em queden dues opcions, i en la primera de les dues, que seria robar un banc, no m'hi veig en cor, així que només em queda fer el següent:

Com que faré les còpies una per una, manualment i necessito avançar els diners per poder-lo fabricar, penso que lo ideal seria que tots aquells que ja sabeu que el voleu, el compréssiu ara i així jo sé quantes còpies us he de fer a mà per ja,
i us les vaig fent i us les envio a casa uns dies abans de que surti el disc i així tots contents, no? He estat mirant preus de costos, sumant també els enviaments, el famós IVA, etc. i queda així: CD MANUAL+ENVIAMENT: 15€. I per a les persones que simplement vulguin col·laborar perquè això sigui possible i endur-se el disc en MP3, he habilitat també l'opció de només 5€ pel disc en format digital (MP3), que també s'enviaria uns dies abans de que surti. La idea és que si tot va bé el disc surti el dia 14 d'octubre i com que el vinil arribarà més tard segur, els que el vulgueu ja el comprareu als concerts durant la gira quan hagi arribat. Aquí sota de tot hi ha el link on es pot comprar anticipadament en aquests dos formats, CD i MP3.


15€                                     5€
CD + ENVIAMENT          MP3

(NOTA: Després d'unes setmanes activa, la venda anticipada ja ha quedat tancada)

Les pròximes setmanes aniré avançant ja coses del disc, el títol, la portada, alguns fragments de música, algun primer videoclip, etc. Tinc moltíssimes ganes que el sentiu, jo n'estic com enamorat i em farà molta il·lusió si no moro en l'intent, perquè el disc s'ho val!